Temna čokolada za zdravo srce

Piše: Gregor Vidmar, 03. dec. 2006

Natisni

Nedavna raziskava, ki so jo opravili na John Hopkins university school of medicine, je pokazala, da lahko redno uživanje temne čokolade (čokolada z visokim deležem kakava) zmanjša možnosti za smrt zaradi srčnega napada. Raziskovalci so dokazali, da zmerno uživanje temne čokolade zmanjšuje nastajanje strdkov v krvi.

Ta pozitiven učinek temne čokolade je posledica snovi v kakavu, ki je podobna aspirinu in preprečuje prekomerno zlepljanje krvnih ploščic – trombocitov – ter tako pomaga pri ohranjanju primerne gostote krvi in elastičnosti ter pretočnosti žil.

Raziskovalci, ki so opravili raziskavo, hkrati tudi opozarjajo, da ti rezultati ne pomenijo, da lahko sedaj temno čokolado jemo po sistemu »all you can eat«. Izbrati je treba tudi čokolado s čim višjim deležem kakava in čim nižjo vsebnostjo maščob in sladkorja. Poleg tega, poudarjajo, zdravja ne moremo pripisati le enemu dejavniku. Zdravje je kombinacija številnih dejavnikov, med najpomembnejše, na katere posameznik lahko vpliva, pa sodijo telesna aktivnost, zdrava, uravnotežena prehrana in izogibanje slabim navadam / razvadam.

Ti je članek všeč? Razširi glas na Facebook-u! :)

Označi s tagom (Kaj so tagi?)

Za dodajanje tagov je treba biti prijavljen.

Število komentarjev: 1

james blake ~ 10.04.2012 @ 15:33

povezano verjetno z biološko aktivnimi spojinami a-la polifenoli. iz nekaterih polifenolov, kot so derivati katehina pa lahko nastaja vodikov peroksid, ki pa ni zaščitni (manjša umrljivost za srčnimi boleznimi) temveč je škodljiv. tja, dober nasvet z zmernostjo.

Zapiši svoje mnenje

Ime:

E-mail (ne bo prikazano):

Spletna stran (neobvezno):

Komentar:

Reši enačbo:

10 plus 48 =

Opomba: količine morajo biti cela števila oz. decimalna, zapisana s piko (npr. 10.5)

Išči:

Beljakovine: od do g/100 g

Maščobe: od do g/100 g

Ogljikovi hidrati: od do g/100 g